petak, 14. prosinca 2012.

U autobusu s mojom sestrom


Ovaj film je režirala glumica i redateljica Anjelica Huston.Glavni glumci su Rachel Simon (A. MacDowell ) i  Beth (R. O'Donnell). Beth se vozi stalno sa autobusom, zeza se sa djecom i priča sa ljudima. Također Beth mentalno hendikepirane žena. Njezin otac ju je posječivao i jako je volio. Jednog dana njezin otac umire, a njezina polusestra, polubrat i mačeha neznaj što če sa Beth. Njezina polusestra Rachel odluči neko vrijeme živjeti s njom. Toliko su se zbližile da je Rachel izgubila dečka. Nakon nekog vremena Rachel opet započinje život sa svojim  dečkom,  Beth se osamostaljuje. Ovaj film mi se sviđa zato što vidim koliko sestre moraju biti bliske, makar mi sestra bolesna ali oped mi je sestra. I sviđa mi se zato što vidim tu ljubav i dobrotu prema osobi koja  je mentalno hendikepirana žena.







Nema komentara:

Objavi komentar